Czas wolny- 6 lutego 2019

Ćwiczenia

Stefan

Czuję, że pora zadbać o własną kondycję. Wygląda na to, że mocno się zaniedbałem w ostatnich miesiącach i trzeba co nieco poprawić. Nie może być tak, że dostaję zadyszki, gdy wejdę na drugie piętro po schodach w biurowcu. A niestety tak się dzieje, gdy człapię rano do pracy. Może się okazać, że będę musiał zacząć jakieś ćwiczenia. Nie jestem jednak zwolennikiem chodzenia na siłownię, bo nie znoszę tłumów, ale chyba będę musiał się przełamać. Jakąś alternatywą są ćwiczenia w domu, ale jak wiadomo z tym też bywa różnie, bo o spadek motywacji jest zdecydowanie łatwiej w środowisku pełnym różnorodnych rozpraszaczy. Myślę jednak, że może mi się udać.

ćwiczenia

Na rynku jest sporo książek pokazujących, jak efektywnie ćwiczyć w warunkach domowych. Wydaje się, że to niemożliwe bez specjalistycznego sprzętu, a tymczasem można dojść do zadowalających wyników nie inwestując w karnety, drogie urządzenia czy stroje. Do ćwiczeń mogą posłużyć zwykłe domowe sprzęty. Oczywiście warto wziąć pod uwagę ich wytrzymałość, bo nie każdy wytrzyma nasze sportowe ekscesy. Ale już do ćwiczenia pompek czy generalnie do wzmacniania mięśni ramion wystarczą ściany i podłoga. Reszta to kwestia praktyki i odpowiedniej ilości powtórzeń.

Jeśli połączyć regularne ćwiczenia z odpowiednią dietą z gatunku „jedz mniej, a częściej”, to naprawdę na efekty nie trzeba będzie długo czekać. Jeśli jeszcze zamiast samochodem, wybiorę się do pracy rowerem, albo zrobię sobie dłuższy spacer, to zmiany przyjdą zdecydowanie szybciej. I w sumie tak to powinno wyglądać, bo zamęczać się też nie ma sensu. Chodzi w końcu tylko o podniesienie kondycji i poprawę zdrowia, a nie udział w olimpiadzie.

ćwiczeniasportutrata wagi

Stefan • 6 lutego 2019


Previous Post

Next Post

Dodaj komentarz

Your email address will not be published / Required fields are marked *